Procedury na koronawirusa

Procedury na Covid-19. Systemowe programy działań. Wytyczne, rekomendacje.

Świat taki jakim go znamy zniknął gdzieś za horyzontem. Jeszcze nie tak dawno, wszystko było takie samo, ale jednak dziś, takie samo jest tylko to co widzimy za oknem.

Najważniejsza zmiana jaka się wkradła w nasze życie jest niewidoczna. Ma około 80 nanometrów wielkości, więc nic dziwnego, że pojawiła się mimo wszystko jakby  znikąd.

Koronawirus był najpierw w Chinach, potem zawitał do Europy, teraz właściwe poza kilkoma wyspami na Pacyfiku omiótł cały świat.

Póki co nie ma skutecznej szczepionki na tego zarazka. Trzeba więc wracać do normalności i czekać na to co przyniesie Nam medycyna. Nie można jednak udawać, że nic się nie zmieniło. Statystyki zachorowań i zgonów rosną z każdym dniem. Na szczęście po pierwszej fali paniki, psychoza ustępuje miejsca konkretnym sposobom jak sobie radzić z prowadzeniem codziennej  działalności w niecodziennych czasach.

Zapewnij bezpieczeństwo

Na pierwszym miejscu wśród potrzeb pojawia się bezpieczeństwo. Każdy z pracowników szczególnie tych pracujących z Klientami, Gośćmi, kontrahentami czy dostawcami musi stawić czoła nowym wyzwaniom.

Nie można ich pozostawić samy sobie! Jeżeli potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu całościowego planu bezpieczeństwa, napisz lub zadzwoń.

Nowe wyzwania stają także przed pracodawcami. Bezpieczeństwo i Higiena Pracy musi uwzględniać zmieniające się warunki pracy. Czynnik psychofizyczne jak stres wymuszają ponowne dokonanie ocen ryzyka zawodowego a w ślad za tym nowe procedury na koronawirusa i regulaminy.

W każdym dokumencie musi wybrzmiewać obowiązek sanitarny.

To wszystko może przerażać, zniechęcać i wydawać się frustrujące. Może tak wyglądać, ale nie musi takie być. Już dziś możemy porozmawiać o nowych procedurach w twoim miejscu pracy. Naszą całą ofertę znajdziesz tutaj.

Prowadzisz sklep? Masz kontakt z żywnością? Obsługujesz Klientów? Jak stworzyć środowisko neutralne epidemiologiczne, trwale odporne na wirusa? Wspólnie wypracujemy optymalny system.

Pracujesz w branży hotelowej, szczególnie narażonej na skutki pandemii?  Mycie rąk to stanowczo za mało, aby wykluczyć ryzyko zarażenia się od Gościa lub Dostawcy. Pomocne są praktyki HACCP, wytyczne Państwowej Inspekcji Pracy, liczne rozporządzenia BHP.

Kompletne procedury na koronawirusa; są równie ważne jak dobry słuch.  Dobry słuch? Tak nie przesłyszałeś się , czytając ostanie zdanie…

Zaangażuj, Kreuj, Polub

Dobry słuch to z jednej strony wsłuchiwanie się w opinie Gości, w ich odczucia i doświadczenia. To jasna, tak się dziś projektuje usługi – podążając za doświadczeniem Klienta. Bez zaangażowania Gościa nic nie wskóramy. Nasze starania będą jak dziurawy dzban, przez który z wielu miejsc wylewa się woda. Potrzeba wielu rąk, aby sobie z tym poradzić. Ty dolewasz wodę a Klient pozwala jej odpływać? Tak to nigdy nie zadziała. Komunikuj się skutecznie, pisz wyraziste i ciekawe komunikaty,  a na końcu buduj swoją Markę.

Dobry słuch to  cecha dobrych copywriterów, osób, których sposób wyrażania myśli na papier, jest skuteczny, pomysłowy i wyrazisty. Dobre komunikaty nakazujące, zakazujące, wskazujące w czasach reżimu sanitarnego muszą zawierać coś więcej niż suchy przekaz.

Autorska koncepcja ZAKOP (Zaangażuj, Kreuj, Polub) ułatwia pisanie komunikatów dla Twoich Klientów.

 

Jeżeli potrzebujesz wsparcia, w opracowaniu systemu bezpieczeństwa, to jesteś w dobrym miejscu.

#KoronawirusSTOP